poniedziałek, 22 kwietnia 2013

New in.

Dwa posty w ciągu jednego dnia. Szaleństwo.
Ale tak to jest, na samym początku blogowania chciałabym chyba za dużo przekazać :)

Teraz pochwalę się moimi nowościami. Zaniedługo może będzie jakaś stylizacja z nimi.

KOTURNY Z CZASNABUTY.PL
Właściwie to są już u mnie w szafie jakiś czas ale swoją premiere mają dopiero tej wiosny :)
Zabójczo wysokie : 15 cm. Dobrze wyprofilowane :) 


 Husta H&M

 Koszula asymetryczna, dłuższy tył zakupiona na allegro :)
 Cudowna koszula mosquito. Zakochałam się w kolorze, już nie mówiąc o tych wstawkach ze skóry i ćwiekach :)

 Koszula h&m. Kolor miętowy. Również asymetryczny dłuższy tył.
 Pikowana kurtka mosquito z rękawami z eko skóry. Naprawdę uważam ją za dobry zakup. Ciekawy dodatek do stylizacji. Bardzo wygodna.
 Płaszcz pull&bear panterkowy. Długo zastanawiałam się nad kupnem.. Aż w końcu się przełamałam i stwierdziłam że będzie ciekawym dodatkiem do stylizacji w czarnym kolorze.
 Koturny peep toe bershka. Zakochałam się w nich jak tylko zobaczyłam w sklepie :) Początkowo cena trochę ostudziła mój zapał ale dorwałam je na promocji i są moje ! Teraz pozostaje tylko przyzwyczaić mi się do botków z otwartymi palcami bo jeszcze takich nigdy nie miałam :)
Oraz torebka z deezee. Bardzo zadowolona z zakupu jestem. Szukałam tego typu torebki długi czas aż w końcu znalazłam w idealnym odcieniu niebieskiego - kolor na który ostatnio zachorowałam totalnie :)

Oczywiście moja kicia nie byłaby sobą gdyby nie poskakała trochę przed aparatem :)

Przewiduje jeszcze dołączenie paru nowości : między innymi kwiatowe spodnie z h&m oraz amarantową marynarkę :)

A Wy dorwałyście jakieś ciekawe zdobycze ? :)

3 komentarze: